Meni
Your Cart

Zaposlitev


SKRBNIK BLAGOVNIH ZNAMK / BRAND MANAGER za SLOVENIJO IN HRVAŠKO (m/ž)

Za polni delovni čas zaposlimo za slovenski trg in hrvaški trg

Kdo smo:

Smo ekipa izkušenih strokovnjakov z več kot 30 let izkušenj v FMCG branži. Pri nas se med seboj vsi poznamo, saj v praksi uveljavljamo kulturo kratkih poti, ravne hierarhije in tesnega sodelovanja. Coswin je na novo ustanovljeno podjetje z jasno vizijo. V Coswin-u s svojim znanjem, iznajdljivostjo in zavzetostjo skupaj skrbimo za stalno in dinamično rast. In širimo se naprej! Želite postati del te zgodbe o uspehu?

OPIS DELOVNEGA MESTA:

Coswin se ukvarja z distribucijo izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Naša prednost je fleksibilnost in hitro prilagajanje trgu. Pri nas imate možnost razviti svoje potenciale in napredovati.

DELOVNO MESTO: V MARIBORU IN NA TERENU

Vaše naloge kot del naše ekipe:

  • Delo Brand managerja vključuje terensko in pisarniško delo. Pričakuje se da pozna prodajna mesta in da jih, poleg dela v pisarni, tudi redno obiskuje.
  • Profesionalno sodelovanje z obstoječimi strankami in pridobivanje novih strank.
  • Priprava letnih planov prodaje posameznih blagovnih znamk, mesečno sledenje dinamiki izvajanja le-teh, analiza rezultatov in iskanje rešitve problemov.
  • Načrtovanje prodajno-marketinških aktivnosti po blagovni znamkah in izvajanje le-teh. Priprava marketinških materialov za potrebe oglaševanja (FB, IG, ostalo, …).
  • Prevajanje materialov ter pisanje besedil za objave na socialnih omrežjih.
  • Izvajanje izobraževanj pri trgovcih.
  • Spremljanje trga in konkurence.

Kaj pričakujemo:

  • Zaželene Izkušnje z delom v marketingu na področju upravljanja z blagovnimi znamkami v široki potrošnji (FMCG).
  • Zaželene izkušnje in znanje v prodaji in marketingu na kategoriji »parfumi, kozmetika«
  • Zaključeno visokošolsko izobrazbo (VI., VII,).
  • Veliko pripravljenost za potovanja po Sloveniji in Hrvaški.
  • Zelo dobro pisno in ustno znanje slovenskega, hrvaškega in angleškega jezika.
  • Suvereno obvladanje programov MS Office.
  • Zanesljivost, razvite komunikacijske veščine in pripravljenost za delo v skupini.
  • Način dela, usmerjen v doseganje rezultatov in kakovosti.
  • Izvrstne sposobnosti ustne in pisne komunikacije.
  • Vztrajnost, prepričljivost in izražene sposobnosti samoorganizacije.
  • Zadovoljstvo pri samostojnem delu v dinamičnem okolju.
  • Najmanj 5 let delovnih izkušenj s prodajo.

Nudimo:

  • Delo z vedno novimi izzivi.
  • Dinamično delo, za katero ste odgovorni sami že od prvega dne dalje.
  • Priložnost za ustvarjanje sprememb.
  • Pogodbo za zaposlitev za nedoločen čas s prilagodljivim delovnim časom s poskusnim delom.
  • Stimulativno plačilo v skladu z doseženimi rezultati.

Prijava na delovno mesto z življenjepisom sprejemamo na [email protected] s pripisom prijava na Brand Manager

Zagotavljamo vam diskretno obravnavo.

S prijavo na delovno mesto kandidat izjavlja, da je seznanjen z izjavo o varovanju podatkov in podaja izrecno privolitev za uporabo in obdelavo posredovanih osebnih podatkov z namenom sodelovanja v postopku izbire in zaposlitve v družbi. Podatki se hranijo do zaključka postopka, lahko kandidat kadarkoli prekliče to privolitev z dopisom na zgoraj navedeno e-pošto.



ASISTENT V PRODAJI IN MARKETINGU (m/ž)

Za polni delovni čas, delovno mesto v Mariboru

Kdo smo:

Smo ekipa izkušenih strokovnjakov z več kot 30 let izkušenj v FMCG branži. Pri nas se med seboj vsi poznamo, saj v praksi uveljavljamo kulturo kratkih poti, ravne hierarhije in tesnega sodelovanja. Coswin je na novo ustanovljeno podjetje z jasno vizijo. V Coswin-u s svojim znanjem, iznajdljivostjo in zavzetostjo skupaj skrbimo za stalno in dinamično rast. In širimo se naprej! Želite postati del te zgodbe o uspehu?

OPIS DELOVNEGA MESTA:

Coswin se ukvarja z distribucijo izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Naša prednost je fleksibilnost in hitro prilagajanje trgu. Pri nas imate možnost razviti svoje potenciale in napredovati.

DELOVNO MESTO: MARIBOR

Vaše naloge kot del naše ekipe:

  • Skrb za Facebook, IG podjetja.
  • Priprava marketinških materialov za potrebe oglaševanja (FB, IG, ostalo, …).
  • Skrb za spletno stran podjetja (urejanje, dodajanje,…).
  • Prevajanje materialov ter pisanje besedil za objave na socialnih omrežjih.
  • Vnos naročil, izdaja dobavnic, izdaja računov, prevzem blaga, izdaja blaga.
  • Administracija in urejanje dokumentacije (Pantheon).
Kaj pričakujemo:
  • Izredno natančnost in zanesljivost.
  • Visoko stopnjo odgovornosti, delavnosti in iniciativnosti pri delu.
  • Težnje k novim tehnologijam.
  • Odlično poznavanje MS Office paketov.
  • Napredna uporaba orodij za postavljanje in urejanje spletnih strani ter izkušnje z urejanjem spletnih strani, oglaševanjem in prodajo izdelkov.
  • Znanje angleškega jezika, zaželeno znanje hrvaškega jezika.
  • Pripravljenost na timsko delo in želja po učenju ter napredovanju.
  • Zaželene so izkušnje na podobnem delovnem mestu.
  • Vsaj V. stopnja izobrazbe, izpit B kategorije.
  • Najmanj 5 let delovnih izkušenj s prodajo.

Nudimo:

  • Izredno natančnost in zanesljivost.
  • Visoko stopnjo odgovornosti, delavnosti in iniciativnosti pri delu.
  • Težnje k novim tehnologijam.
  • Odlično poznavanje MS Office paketov.
  • Napredna uporaba orodij za postavljanje in urejanje spletnih strani ter izkušnje z urejanjem spletnih strani, oglaševanjem in prodajo izdelkov.
  • Znanje angleškega jezika, zaželeno znanje hrvaškega jezika.
  • Pripravljenost na timsko delo in želja po učenju ter napredovanju.
  • Zaželene so izkušnje na podobnem delovnem mestu.
  • Vsaj V. stopnja izobrazbe, izpit B kategorije.
  • Najmanj 5 let delovnih izkušenj s prodajo.

Prijava na delovno mesto z življenjepisom sprejemamo na [email protected] s pripisom prijava na asistent v prodaji in marketingu

Zagotavljamo vam diskretno obravnavo.

S prijavo na delovno mesto kandidat izjavlja, da je seznanjen z izjavo o varovanju podatkov in podaja izrecno privolitev za uporabo in obdelavo posredovanih osebnih podatkov z namenom sodelovanja v postopku izbire in zaposlitve v družbi. Podatki se hranijo do zaključka postopka, lahko kandidat kadarkoli prekliče to privolitev z dopisom na zgoraj navedeno e-pošto.