SKRBNIK BLAGOVNIH ZNAMK / BRAND MANAGER za SLOVENIJO IN HRVAŠKO (m/ž)
Za polni delovni čas zaposlimo za slovenski trg in hrvaški trg
Kdo smo:
Smo ekipa izkušenih strokovnjakov z več kot 30 let izkušenj v FMCG branži. Pri nas se med seboj vsi poznamo, saj v praksi uveljavljamo kulturo kratkih poti, ravne hierarhije in tesnega sodelovanja. Coswin je na novo ustanovljeno podjetje z jasno vizijo. V Coswin-u s svojim znanjem, iznajdljivostjo in zavzetostjo skupaj skrbimo za stalno in dinamično rast. In širimo se naprej! Želite postati del te zgodbe o uspehu?
OPIS DELOVNEGA MESTA:
Coswin se ukvarja z distribucijo izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Naša prednost je fleksibilnost in hitro prilagajanje trgu. Pri nas imate možnost razviti svoje potenciale in napredovati.
DELOVNO MESTO: V MARIBORU IN NA TERENU
Vaše naloge kot del naše ekipe:
- Delo Brand managerja vključuje terensko in pisarniško delo. Pričakuje se da pozna prodajna mesta in da jih, poleg dela v pisarni, tudi redno obiskuje.
- Profesionalno sodelovanje z obstoječimi strankami in pridobivanje novih strank.
- Priprava letnih planov prodaje posameznih blagovnih znamk, mesečno sledenje dinamiki izvajanja le-teh, analiza rezultatov in iskanje rešitve problemov.
- Načrtovanje prodajno-marketinških aktivnosti po blagovni znamkah in izvajanje le-teh. Priprava marketinških materialov za potrebe oglaševanja (FB, IG, ostalo, …).
- Prevajanje materialov ter pisanje besedil za objave na socialnih omrežjih.
- Izvajanje izobraževanj pri trgovcih.
- Spremljanje trga in konkurence.
Kaj pričakujemo:
- Zaželene Izkušnje z delom v marketingu na področju upravljanja z blagovnimi znamkami v široki potrošnji (FMCG).
- Zaželene izkušnje in znanje v prodaji in marketingu na kategoriji »parfumi, kozmetika«
- Zaključeno visokošolsko izobrazbo (VI., VII,).
- Veliko pripravljenost za potovanja po Sloveniji in Hrvaški.
- Zelo dobro pisno in ustno znanje slovenskega, hrvaškega in angleškega jezika.
- Suvereno obvladanje programov MS Office.
- Zanesljivost, razvite komunikacijske veščine in pripravljenost za delo v skupini.
- Način dela, usmerjen v doseganje rezultatov in kakovosti.
- Izvrstne sposobnosti ustne in pisne komunikacije.
- Vztrajnost, prepričljivost in izražene sposobnosti samoorganizacije.
- Zadovoljstvo pri samostojnem delu v dinamičnem okolju.
- Najmanj 5 let delovnih izkušenj s prodajo.
Nudimo:
- Delo z vedno novimi izzivi.
- Dinamično delo, za katero ste odgovorni sami že od prvega dne dalje.
- Priložnost za ustvarjanje sprememb.
- Pogodbo za zaposlitev za nedoločen čas s prilagodljivim delovnim časom s poskusnim delom.
- Stimulativno plačilo v skladu z doseženimi rezultati.
Prijava na delovno mesto z življenjepisom sprejemamo na [email protected] s pripisom prijava na Brand Manager
Zagotavljamo vam diskretno obravnavo.
S prijavo na delovno mesto kandidat izjavlja, da je seznanjen z izjavo o varovanju podatkov in podaja izrecno privolitev za uporabo in obdelavo posredovanih osebnih podatkov z namenom sodelovanja v postopku izbire in zaposlitve v družbi. Podatki se hranijo do zaključka postopka, lahko kandidat kadarkoli prekliče to privolitev z dopisom na zgoraj navedeno e-pošto.
ASISTENT V PRODAJI IN MARKETINGU (m/ž)
Za polni delovni čas, delovno mesto v Mariboru
Kdo smo:
Smo ekipa izkušenih strokovnjakov z več kot 30 let izkušenj v FMCG branži. Pri nas se med seboj vsi poznamo, saj v praksi uveljavljamo kulturo kratkih poti, ravne hierarhije in tesnega sodelovanja. Coswin je na novo ustanovljeno podjetje z jasno vizijo. V Coswin-u s svojim znanjem, iznajdljivostjo in zavzetostjo skupaj skrbimo za stalno in dinamično rast. In širimo se naprej! Želite postati del te zgodbe o uspehu?
OPIS DELOVNEGA MESTA:
Coswin se ukvarja z distribucijo izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Naša prednost je fleksibilnost in hitro prilagajanje trgu. Pri nas imate možnost razviti svoje potenciale in napredovati.
DELOVNO MESTO: MARIBOR
Vaše naloge kot del naše ekipe:
- Skrb za Facebook, IG podjetja.
- Priprava marketinških materialov za potrebe oglaševanja (FB, IG, ostalo, …).
- Skrb za spletno stran podjetja (urejanje, dodajanje,…).
- Prevajanje materialov ter pisanje besedil za objave na socialnih omrežjih.
- Vnos naročil, izdaja dobavnic, izdaja računov, prevzem blaga, izdaja blaga.
- Administracija in urejanje dokumentacije (Pantheon).
- Izredno natančnost in zanesljivost.
- Visoko stopnjo odgovornosti, delavnosti in iniciativnosti pri delu.
- Težnje k novim tehnologijam.
- Odlično poznavanje MS Office paketov.
- Napredna uporaba orodij za postavljanje in urejanje spletnih strani ter izkušnje z urejanjem spletnih strani, oglaševanjem in prodajo izdelkov.
- Znanje angleškega jezika, zaželeno znanje hrvaškega jezika.
- Pripravljenost na timsko delo in želja po učenju ter napredovanju.
- Zaželene so izkušnje na podobnem delovnem mestu.
- Vsaj V. stopnja izobrazbe, izpit B kategorije.
- Najmanj 5 let delovnih izkušenj s prodajo.
Nudimo:
- Izredno natančnost in zanesljivost.
- Visoko stopnjo odgovornosti, delavnosti in iniciativnosti pri delu.
- Težnje k novim tehnologijam.
- Odlično poznavanje MS Office paketov.
- Napredna uporaba orodij za postavljanje in urejanje spletnih strani ter izkušnje z urejanjem spletnih strani, oglaševanjem in prodajo izdelkov.
- Znanje angleškega jezika, zaželeno znanje hrvaškega jezika.
- Pripravljenost na timsko delo in želja po učenju ter napredovanju.
- Zaželene so izkušnje na podobnem delovnem mestu.
- Vsaj V. stopnja izobrazbe, izpit B kategorije.
- Najmanj 5 let delovnih izkušenj s prodajo.
Prijava na delovno mesto z življenjepisom sprejemamo na [email protected] s pripisom prijava na asistent v prodaji in marketingu
Zagotavljamo vam diskretno obravnavo.
S prijavo na delovno mesto kandidat izjavlja, da je seznanjen z izjavo o varovanju podatkov in podaja izrecno privolitev za uporabo in obdelavo posredovanih osebnih podatkov z namenom sodelovanja v postopku izbire in zaposlitve v družbi. Podatki se hranijo do zaključka postopka, lahko kandidat kadarkoli prekliče to privolitev z dopisom na zgoraj navedeno e-pošto.